Nuffnang Ads

Wednesday, March 2, 2011

Asyik Buffering/Loading Bila BerYOUTUBE?

Sejak bila kamu mula main/layari YOUTUBE? mesti agak lama kan.. hahahaha.. aku start bukak youtube dari kecik2 lagi.. ada la dalam 7tahun yang lalu.. masa tu, kalau bukak youtube, mesti buffering/loading terus... rasa pegal/menyampah pun ada.. tapi apa boleh buat kan.. hahaha.. sebenarnya aku bukan mau kongsi sejak bila aku dan kamu main youtube.. sebenarnya aku mau bagitau benda yang mungkin kamu ndak tau.. kamu perasan x? bila buffering/loading tu.. mesti ada bintik2 putih membentuk bulatan d tengah2 video tu??? kan??? haaa mesti ada antara kamu yang rasa benda tu xda guna apa2 juz 1 sign yang menunjukkan benda tu buffering/loading.. jadi kamu pun tunggu jak.. tapi yang ndak penyabar tu mesti gatal tangan klik2 mouse ataupun tkan2 butang keyboard, haaa siapa yang sudah tetekan butang 'arrow' d keyboard tu mesti dah tau jawapannya.. Yang sebenarnya.. bintik2 yang berpusing2 membentuk bulatan tu adalah salah satu perkhidmatan game yang disediakan oleh YOUTUBE untuk penonton yang sedang menunggu video tu terplay.. ia merupakan Game ULAR2.. alaaaaa mcm yang ada di HP batu gosok nokia tu.. hahaha.. dah berapa tahun kamu ndak tau ni??? aku 7 tahun.. kamu??? bolehnya benda depan mata kita ndak perasan kan?? kalau kamu ndak percaya, cuba layari youtube sekarang, carik video yang panjang2, bila buffering/loading terus klik video then main 'arrow' kiri kanan atas bawah. aku mau letak video YOUTUBE disini, tapi ndak sama kalau bukak di laman rasmi YOUTUBE.. benda tu ndak bekesan d laman2 lain. hanya di YOUTUBE jak, bab sblm post info ni, aku da try.


 harap info ni dapat membantu anda menghilangkan bosan ketika menonton video d YOUTUBE nnt. TERIMA KASIH kerana membaca ^^

No comments:

Post a Comment